09 lipca 2016

Zwycięzcy

Niedziela przywitała nas deszczem. Pomimo wytrwałości, wystawienia szybowców do startu i przesiedzenia na gridzie całego dnia, konkurencję dla klasy Club B odwołano. Tym samym skończył sie mój osobisty udział w zawodach, a dalsze zmagania moich zaprzyjaźnionych pilotów, z wielkimi emocjami, śledziłam przez internet.

deszczowa niedziela
.
oczekiwanie na start

z kolegami na gridzie, myśleliśmy, że zaraz startujemy, dlatego jestem w spadochronie :) obok "nasz" Puchacz

Po burzliwym tygodniu, w którym pogoda pokazywała co potrafi i raz sypała szlakami Cu, raz dusiła szybowce w polu lub w ogóle nie pozwalała wystartować. Po nielotnych dniach. Przyszedł dzień wręczenia nagród. Stojąc wśród szybownków, byłam dumna z osiągnięć pilotów naszego aeroklubu. 
W szybowcowych Mistrzostwach Polski w klasie club A nie zajeliśmy znaczących lokat, przyjemnie było jednak stać w gronie najlepszych pilotów w Polsce i oklaskiwać zwycięzców. 
1 MIEJSCE - Jakub Barszcz - Aeroklub Orląt w Dęblinie
2 MIEJSCE - Łukasz Grabowski - Aeroklub Włocławski 
3 MIEJSCE - Łukasz Kornacki- Aeroklub Ziemi Mazowieckiej


Potem nastąpiła dekoracja zwycięzców Regionalnych Zawodów  Szybowcowych w klasie Club A. Tu zaczeły sie skucesy naszych pilotów, więc pozwoliłam sobie na dzikie okrzyki radości. Co sobie będę żałować!!!  Na podium stanęło dwóch moich kolegów, których bardzo lubię. Obaj świetnie latają, a rywalizując ze sobą po koleżeńsku, napędzają swoje umiejętności i doświadczenie coraz bardziej. 
Moja radość była podwójna. TAK. Wygrał jeden z moich instruktorów !!!! Puchłam z dumy :) Uczę się od najlepszych ! 
1 MIEJSCE - Robert Podlejski - Aeroklub Częstochowski 
2 MIEJSCE - Łukasz Witkowski - Aeroklub Częstochowski 
3 MIEJSCE - Olgierd Urbańczyk - AOS Politechniki Rzeszowskiej 


Regionalne zawody w klasie Club B były najbliższe mojemu sercu, bo to właśnie w nich, ze swoim instruktorem, leciałam pierwszą konkurencję :) Po wszystkich konkurencjach, lecąc na Puchaczu, Robert zajął bardzo dobre 5 miejsce. Na podium nie zabrakło naszych aeroklubowych kolegów :)
1 MIEJSCE - Marian Mitka  - Aeroklub Śląski  ( na Puchaczu! )
2 MIEJSCE - Andrzej Domagała - Aeroklub Częstochowski   ( na Puchaczu! )
3 MIEJSCE - Daniel Kwasek - Aeroklub Częstochowski


Emocje zawodów opadły, ale radość z latania niezmiennie rozpala w mojej duszy światło.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz