21 listopada 2012

Nie nadążam :)

Dzień coraz krótszy, a ja jak kura wstaje i zasypiam ze słońcem, więc i czasu dla mnie “mniej” ;) Dzieje się trochę dobrego, trochę złego. Dzisiaj zdecydowanie będzie o tym dobrym :) . 
Dostałam wyróżnienie :))))
                                  liebster-blog-button-pic
W dodatku podwójne :) Od miłej nowej czytelniczki mojego bloga – Kretowatej  oraz od dawna  zaprzyjaźnionej blogowo  Mirki . Bardzo, Wam dziękuje to bardzo miłe!!!
Zgodnie z zasadami należy odpowiedzieć na 11 pytań. Jako że wyróżnienie podwójne to i podwójna ilość pytań do odpowiedzi , więc zaczynamy :
Pytania:
1. kultura czy natura? Dziwne pytanie dla mnie :) Obie odpowiedzi :)
1. Pamiątka z wakacji / znaleziony fajny korzeń, kamień, muszla czy coś kupionego ? Czasem jedno, czasem drugie 
2. twarde okładki czy miękkie okładki? Miękkie do czytania, twarde do albumów
2.Masz do wyboru ... zakup kosmetyku czy nowy krzaczek do ogrodu/ na balkon, co wybierzesz ?  Krzaczek :)))
3. woda płynąca czy stojąca?  Każda!  Najlepiej obie razem :) 
3.Jaki prezent byś wolała, własnoręcznie zrobiony czy kupiony ? Własnoręcznie zrobiony, chyba ze ktoś chciałby mi kupić terenowca :)
4. smoki czy topielce? Zdecydowanie SMOKI, ja smoczycą jestem :) 
4.Jesteś sową czy rannym ptaszkiem ? Jak pisałam na początku postu –jestem KURĄ :))) W zimie nie zwlekę się przed ósma nawet, w lecie o 5 jestem już pełna energii 
5. sobota wieczór czy niedziela rano? Zdecydowanie wolę poranki, zwłaszcza niedzielne
5.Wolisz Święta w gronie rodzinnym czy zorganizowanym wyjeździe ? Rodzina!!! W dodatku im większy “spęd” tym ja szczęśliwsza
6. blondynki/-yni czy brunetki/-eci? Bez znaczenia, ważne co w głowie
6.Życzenia wysyłasz pocztą czy korzystasz z komórki ?  Głównie e-mailem teraz, do części sms , ale tęsknię za tradycyjnymi kartkami.
7. gotówka czy karta? - wielkie pytanie współczesności;)  Wszystko zależy jakie zakupy i gdzie:) Większa gotówka tylko karta
7.Książka czy audiobook ? Książka!!!! Chociaż brat przekonuje mnie że audiobook jest świetny na wakacje i wyjazdy – można zabrać więcej tytułów. No ale nie wyobrażam sobie  życia bez papierowych książek ..
8. jabłko czy gruszka? Oba uwielbiam
8.Wierzysz, że piątek 13 musi być pechowy ? Nie, nie jestem przesądna, fajne daty i niektóre śmieszne “przesądne” zwyczaje  traktuję jak powód  do dobrej zabawy
9. obcasy czy pepegi? Zależy od okazji
9.Masz do wyboru kawałek ulubionego mięska i ciasta ... co wybierzesz ? Ani jedno, ani drugie za to jakaś tłusta, boska zapiekanka z ziemniakami…. Jestem uzależniona od ziemniaków hihihi
10. łuk czy strzelba? Zdecydowanie łuk :) Najlepiej i  tradycyjny i  nowoczesny bloczkowy :)
10. Chodziłaś na wagary ? Jasne że tak, ale dopiero w liceum :) Wcześniej nie miałam odwagi, bardzo dobra sprawa, najlepiej mi się wtedy uczyło i nadrabiało materiał,  od zawsze byłam za edukacją domową ;) . 
11. wino czy piwo? Jestem całkowitą abstynentką, nie piję alkoholu pod żadną postacią. Najbliżej- kwas chlebowy :)
11. Czy kupując ubrania zwracasz uwagę na kolor ( bo będą pasowały do reszty w szafie), czy idziesz za impulsem, bo mi się podoba ? Oczywiście że kolor …! Ja nawet kolor papieru toaletowego dobieram do koloru WC… zawodowe zboczenie ;)

Zaraz będą pytania i nominacje :)

Nominowane blogi - kolejność alfabetyczna:
http://bo-pieknie-jest.blogspot.com/
http://chatazawsia.blogspot.com/
http://dalekoodszosy.blogspot.com/
http://domzkluczem.blogspot.com/
http://gesipuchblogspotcom.blogspot.com/
http://koloroweszkielka.blogspot.com/
http://na27stronie.blogspot.com/
http://naszalesnachata.blogspot.com/
http://sloneczneniezapominanie.blogspot.com/
http://szoszonka.blogspot.com/
http://tuskulum-riannon.blogspot.com/


Pytania :)

1. Daleka podróż samochodem czy pociągiem?
2. Wchód czy  Zachód - co bardziej fascynuje Cię podróżniczo?
3. Historia czy fantastyka naukowa?
4. Lew czy tygrys?
5. Naturoterapia czy medycyna tradycyjna?
6. Kolacja w klimatycznej knajpce czy grill w ogródku ?
7. Filharmonia i koncert ulubionego kompozytora  czy koncert na stadionie ulubionego zespołu?
8. Feeria barw czy stonowana kolorystycznie kompozycja ?
9  Terenówka czy auto sportowe?
10. Urlop w kurorcie czy wycieczka objazdowa?
11. Bardziej perfekcyjna pani domu czy bardziej bałaganiara ?

9 komentarzy:

  1. Jejku, bardzo dziękuję za wyróżnienie :-) Ja to dopiero będę miała do odpowiadania, bo już trzecia nominacja, hi hi... :-) Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mówiłam, że nie nadążam hahaha. Ledwo zaczęłam pisać u Ciebie o wyróżnieniu a Ty już tutaj :))))) No ja przeczytam chętnie absolutnie wszystkie odpowiedzi :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Ci bardzo! Cieszę się, Ptasia Matko! Z odpowiedziami na pytania jestem na bakier i w ogóle nie teges ...

    OdpowiedzUsuń
  4. zaszczyciłaś mnie tym wyróżnieniem- dziekuję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło mi że się cieszycie :))))
    Uwielbiam do Was zaglądać :))))
    M. Nie musicie odpowiadać ;) Ja mam radochę że mogłam Wam dać wyróznienie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ukłony niskie i podziękowania "Niebieska" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihihi, no a wyobraź sobie, że w realu to ja teraz bardziej w zieleń? hihihi

      Usuń
  7. Dziękuję Ci, że o mnie pamiętasz, a przecież to już drugie tak miłe wyróżnienie od Ciebie. Pytania zwykle wprawiają mnie w lekkie zakłopotanie, bom nieskłonna z natury mówić o sobie, a i pisanie bloga przychodzi jak desperacka próba odwagi lub spływa jak wena;)I podobnie jak Ty, 'nie nadążam' czasami. Tym razem obiecuję nadrobić zaległości, bo chyba nie o to chodzi, by coś ciągle gonić:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co tam pytania ;) Najważniejsze że ściągnę Cie z powrotem na bloga , a wiem że trudne to jest, zwłaszcza jak się ma szybko rosnącego maluszka na głowie :)

      Usuń