30 czerwca 2014

a jednak SPITFIRE !!!!!!

“Wiesz co ? Masz czas w niedziele ?  bo w Krakowie będzie Spitfire - ma ostatni przelot w Polsce, a ja akurat mam wolny dzień to co jedziemy? “ no co ja miałam zrobić po takim telefonie? :))) Plany wyjazdu do macierzystej bazy SU-22 odpłynęły w czasie…. a my spakowawszy się do Złotego Cuda, ruszyłyśmy nasycić oczy i serca.. Nie wdając się w szczegóły, dzięki życzliwości  kilku osób, spełniło się nasze marzenie :)
DSC_0042mspifire2
spitfire
spitfire3
IMG_6149M
Apetyt wzrasta w miarę jedzenia… Po trzech godzinach emocji pojechałyśmy na X Małopolski piknik lotniczy, a tam.. rozpłynęłyśmy się w okrzykach zachwytu… Zdjęcia wybitnie pamiątkowe, ale to co działo się na niebie, całkowicie nas pochłaniało, że nawet nie próbowałyśmy za bardzo kierować w niebo obiektywów…  jeszcze raz Spifire, w asyście Artura Kielaka
IMG_6262mIMG_6243mIMG_6266mIMG_6265m
Zakochałam się absolutnie we wszystkich na raz pilotach akrobacyjnych : Jerzy Makula, Wojciech Krupa, Artur Kielak, Jurgis Kairys …. absolutnie czysty mój zachwyt …. ach i och!!! Nie omieszkałyśmy przy okazji wyrażać swoich zachwytów werbalnie również :))) Zapewne mój okrzyk, “nie chcemy koszulek, rzućcie nam któregoś pilota” przejdzie do naszych prywatnych legend :))))
IMG_6169mIMG_6351mIMG_6429m
IMG_6369m
IMG_6171m
IMG_6272mIMG_6316m
IMG_6198m
IMG_6298m
Na ziemi za to dzikie tłumy, ale najbardziej zamęczył nas konferansjer pokazów :). Mogłybyśmy się całkowicie wyłączyć i go nie słuchać, jednak pomiędzy opowieściami jakie alkohole lubi i jak piękne kobiety przechodzą właśnie obok niego oraz kogo on w życiu nie spotkał .. opowiadał mnóstwo rewelacyjnych, ciekawych historii o  lotnisku w Czyżynach, o Muzeum Lotnictwa i o samych zabytkowych i nie tylko zabytkowych samolotach. Siłą więc rzeczy słuchałyśmy go namiętnie :))) Kombinujemy jak tu na kolejne imprezy skołować akredytację fotograficzną i przepustki :). W temacie całkiem zielona jestem, ale mam nadzieję, że wystarczy się zapisać na listę i uiścić odpowiednią opłatę :) Kołacze mi się coś niejasno, że to może być zdecydowanie bardziej skomplikowane, ale nie takie trudności udało się nam już przezwyciężać :)))) Na razie pozostaje mi kochać duże obiekty łatające, które dobrze fotografuje się z daleka :) Jak nasz Antek :)
IMG_6393m
Na sam koniec zaprezentowały się nam Biało-Czerwone Iskry. Według słów prezentera, oczekiwały na silnikach, na możliwość zajęcia pasa startowego tak długo ( startowały  z lotniska cywilnego w Balicach ), że zużyły zbyt dużo paliwa i musiały do tankować przed startem, żeby po pokazie mieć na czym dolecieć do domu :))))
IMG_6464m
IMG_6493mIMG_6445m
IMG_6476m
IMG_6477m

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz